torsdag 26 april 2012

Sweet sweet Caroline!!!!!

Vilket passande namn.......redan innan jag kliver in genom dörren så möts jag av ett vackert leende, väl inne får jag en omfamnande kram trots att vi aldrig träffats. Redan där är jag såld på denna fantastiska, vänliga och färgstarka kvinna. Det är klart att hennes träskor heter Sweet Caroline.


Dom fina träskorna är tillverkade i Sverige, det ekologiska skinnet kommer från Italien och är vegetabiliskt infärgat i dom mest fantastiska färger man kan tänka sig. Rosa, turkos, lila, orange, natur, lime etc.




Dom här fina har min väninna Karoline beställt, visst är dom fina...



Jag var såklart tvungen att prova alla olika modeller, men tyckte att denna passade min fot bäst.


Man kan även specialbeställa om det är någon speciell färgkombination man vill ha, och dessutom med lite högre klack, sagt och gjort. Fina Caroline ska göra ett par special till mig......jippi jippi så fina kommer dom blir. Kolla in dessa......blir såhär fast med svart skin inflätat fram. Kan knappt vänta. Kommer nästa vecka, så alla ni tjejer som ska på Mammablogg galan den 5-6 maj får se dom live!!!!!


Sweet Caroline har inte bara blivit poppis här i Sverige. Även down under i Australien har man fastnat för hennes fantastiska clogs........där har dom figurerat i flera modereportage. Grattis Caroline till ett vinnande koncept. En super kombination och hjärta, miljötänk och en urläcker produkt. Men det är klart.....men det personligheten kan det inte bli annat än bra.
Nu tycker jag ni ska klicka in här på Sweet Carolines sida och läsa mer. Här finns även webbshoppen och butikens öppettider.

Tack fina Carolin Wiken för ett härligt möte idag, var med ett leende på läpparna som jag lämnade butiken på Karlavägen 73 i Stockholm.

2 kommentarer:

  1. Visst är hon underbar. Jag har plåtat hennes PR bilder.
    Fin blogg du har förresten :-)
    Jag har själv en foto blogg, besök mig gärna.

    http://ettfotoomdan.blogg.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jessika,
      Åh vilka fina bilder du tar. Kul projekt

      Kram Annika

      Radera