lördag 28 april 2012

Kändisar flockades på Grönan...

Idag visade sig Stockholm från sin absolut bästa sida. Solen strålade och vattnet glittrade. Utanför Gröna Lund slingrade sig kön lång och det verkade som om större delen av kändiseliten tagit sig dit. Pernilla Wahlgren, Ankie Bagger, Johanna Toftby, Magnus Hedman, Christer Sandelin, Dr Alban med sambo, Hasse Aro och en massa andra såklat.


Det blir en massa blandade bilder från dagen, barnen har haft det superkul och det var första gången som Justin var där och kunde åka karuseller. Här fick vi tag på varsit lejon....


Som alltid när Kin och jag ska försöka ta kort på oss själva blir de inte bra, här kom bara halva jag med......

En sväng i farfars bilar.......




Jag stötte på Ylva Stubbing som äger Ladies Team tillsammans med hennes son Sebastian och hennes mamma Birgitta.
Detta var favoriten, Tuff Tuff tåget.....här med pappa Mattias i vit jacka...

Dr Alban försökte sig på ett basketspel med det gick tyvärr sådär, ingen vinst!!!


Glass passade såklart bra i värmen....


 Justin och jag tog en tur i kärlekstunneln.....


 
 
Ja det blev såklart en massa bilder, men dom ska jag inte tråka ut er med nu........ väl hemma vid 5 blev det en snabbmiddag för Justin och sedan sprang vi över till grannen vars son fyllde 3 år.
Det busades en massa och blåstes såpbubblor.


Efter som Justin somnade en stund på Gröna Lund är det såklart svårt att komma till ro. Och därför blev det ett sent och rätt konstig inlägg ikväll. ( inte riktigt nöjd men ni får hålla tillgodo kära läsare )
Vi hörs igen i morgon hoppas jag.
Det här blir dagens avslutningsbild.... Ella, Justin och Ellas kompis Emma tillsammans med två långisar....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar