torsdag 19 april 2012

Orange ska de va!!!! och trevlig inbjudan!!!

Ja ingen har väl missat att orange är en stor färg nu till våren och sommaren. Så jag rekade lite byxor idag från olika affärer. Finns ju såklart en uppsjö men här har ni några av dom.

Första paret ut är från H&M 199 kr
Närsta Ellos 249 kr
Vi fortsätter med Cambi, ca 2000 kr ( super snygga vet jag )


Nästa byxa ut kommer från Lindex 199 kr ( dessa gillar jag också )
Och vi avslutar med Zara 299 kr


Ja kanske något par som passar någon av er om ni ska satsa på ett orange par.....

Jag är inte sämre jag utan har tagit fram en orange t-shirt till min Ocky kollektion som kommer finnas hemma om ca 1 v, håll utkik.

Denna supertrevliga inbjudan från Petré Event damp ner i brevlådan idag. Försommarfest på Strandbryggan fd. Tvillingarnas vid Djurgårdsbron. Klar jag ska gå!!! Var där förra året och det var sååå trevligt. Nu har solen fram till den 10 maj på sig att komma fram och värma upp.
Även denna trevliga inbjudan är orange på utsidan, helt enligt dagens tema :)))) Tack Johan Petré för inbjudan!!!!!! Rosé vin, då är det sommar.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar