torsdag 12 april 2012

Härliga vänner och rolig kväll

Ja då är man hemma igen. Fördelen med att träffas tidigt är att man är hemma tidigt.....Perfekt eftersom jag ska jobba i morgon.

Vi började på T.G.I.F, åt en jätte god kycklingsallad.....toppen. Annars är ju inte deras meny gjord för att passa mitt sätta att äta nuförtiden...... Här är Ankie Bagger och hennes man Mattias

Här min goda sallad...


Här är Susan, Kin och jag


Sen gick vi vadare till Victoria som ligger i Kungsträdgården, kom på att jag inte varit där sedan jag var gravid och Anna Book släppte sin bok...typ 3 år sedan.
Lena Maria sjöng jätte fint och det var en trevlig stämning på Johan Petrés event som vanligt.

Jag stötte på Tina Lejonberg på festen som jag inte träffat på flera år. Vi var på Fångarna på Fortet samtidigt 96 eller 97. Det var då hon bröt båda fötterna, kommer ni ihåg? stackare va hemskt. Kul att ses igen.....


Vi träffade även på favorit bonden Peter, här tillsammans med Ankie Bagger.


Ja trevligt som attan har vi haft....vilka härliga vänner jag har. Tack för ikväll Alvin och gänget :)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar