tisdag 17 april 2012

Nu är jag som ny...... och en ny hemsida

Idag var jag förbi KN-Design Nails och Karin Almström. Jag gjorde ju mina naglar hos henne första gången för drygt en månad sedan när hon gjorde sin utbildning. Igår fick hon sitt diplom och idag var det dags för mig att göra en påfyllning. Karin var duktig och noggrann redan innan men nu hade hon verkligen fått upp farten och det gick galant. Hon har sin lilla studio i sin bod hemma på gården och där möts man också av hennes supersöta hund Gizmo som är ett riktigt charmtroll......


Karin har även ett stort trädgårdsintresse så därför passade vi på att fota dom färdiga naglarna bland blommorna. Vem vet om jag har tur kan vi kanske få lite trädgårdstips här på bloggen när våren kommer.



Blir ni sugna att boka tid hos Karin är det bara att gå in på länken ovan. Går till hennes FB sida.

Ikväll kan jag även tipsa om att Thalia som jag brukar visa kläder för har fått en ny hemsida. Göran Alfredsson som äger butiken och även är Thalias designer har jag visat kläder för många gånger.
På bilden ser ni Mi Ridell, Göran och jag på en visning tidigare i år. Jag har även haft äran att fotgraferas i Thalias vackra kläder. Klicka in här på sidan så ser ni mig i ett antal kreationer.
Hos Thalia hittar ni även en massa fina skor och smycken så kolla in i butiken om ni har vägarna förbi, Karlavägen 62 i Stockholm.

Hemsidan har Dahlqvistdesign gjord, kolla in där också för dom erbjuder en rad spännande saker.!!!!

Ha nu en riktigt trevlig kväll.......Kram!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar