onsdag 18 april 2012

Nu är det klippt....

Tidigare idag bokade jag klipptid för Justin. Han är så söt i sitt lockiga hår men tyvärr har jag varit där och klippt själv så det såg inte klokt ut. Det ser ju så enkelt ut när frisörerna klipper ett litet huvud, så jag tänker alltid "hur svårt kan det vara" och så tar jag fram kökssaxen. Men det blir aldrig riktigt bra.

Såhär galen såg han ut när vi kom till frissan...


Men efter lite fix av lokala frissan så började det lika något....


Dessutom lite färg i håret gjorde ju susen. Justin ville såklart ha både blått och rosa.... en riktigt jämställd kille....

Justin är en riktig utekille, så när vi kommer från dagis så leker han gärna på tomten medan jag fixar maten. Tillåter vädret så äter vi ute på trappan. Han äter så mycket bättre om vi är ute och mysigt är det också....

Ha nu en trevlig kväll så hörs vi i morgon igen ( hoppas jag )
Tjingelign....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar