söndag 29 april 2012

God kväll...

Hej på er,

Vilken dag det har varit, precis som jag tänkt mig...hur har ni haft det?
Jag började med att flytta ut allt från altanen som ni ser.......


Gjort rent hela däcket och snart ska det få en såpabehandling. Ja vi ska testa det och se hur det blir. Har läst en massa om olja eller såpa. Detta verkar skonsamt och det sägs att det blir mjukt och skönt att gå på. Vi får se hur det blir....

Justin har varit med mig i trädgården hela dagen och sprungit runt, det var "härligt väder" tyckte han.

Ella kördes till ridhuset och på vägen hem stannade vi till på Plantagen för att köpa lite blommor. Vi var såklart inte dom enda som var där en dag som denna men det gick rätt fort ändå. Väl hemma så planterade vi och gjorde fint...


Ja det har varit full fart hela dagen, när jag lagade mat och sedan tittade in i soffan såg det ut såhär. Nu sover prinsen gott, och vi ska ut och fixa det sista.

I morgon är det Valborg, har knappt hunnit tänka på det. Vad ska ni hitta på för kul?
Ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare. Kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar