måndag 23 april 2012

Sista dagen på min skräddarsydda detox...


Jippi min 30 dagars skärddarsydda detox kur avslutas idag......har precis tagit min sista drink innehållande bla krongräs, ingefära gurkmeja och kanel. Nu har jag bara lite piller kvar som ska tas under dagen.

Hur känn det då?????? jo jag känner mig så mycket piggare, har ju dragits med förkylningar hela vintern men nu känner jag mig stark.
Har även lagt om min kost en hel del. Dragit ner på mjölkprodukter. ( bara mjölk i kaffet och i viss matlagning. Inget mjukt bröd, inget av potatis, ris och pasta. Gissa om magen mår bra.........man slipper känna sig uppblåst och svullen i magen. Det är så skönt, känns som man svävar fram.
Det har inte bara påverkat kroppen utan även knoppen. Pigg och klarare i huvudet, och gladare!!!!!!

Det som har varit svårt är att sluta med mjölk i kaffet och en och annan bulle som passerat.....men men även solen har ju sina fläckar eller hur??????

Hur som helst så var detta ett superbra startskott på ett nyare liv som jag definitivt kommer fortsätta leva efter.
Tusen tack fina Johanna på Sporteopathy, ni kan läsa mer här om ni är nyfikna. Johannna jobbar både i Stockholm och Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar