fredag 6 april 2012

Mycket familj och Blidö

Glad Påsk!!!!!!
Varit en härlig dag trots väder......
Först en sväng till Farst Centrum för att byta lite saker och handla till eftermiddagens middag.
Världens bästa svärmor/svarfar, farmor/farfar kom kl 3 för middag. Med sig hade dom såklart varit påskägg till barnen och i Justins fanns det inte bara lite godis utan även en såååå fin pippi tröja som farmor stickat och en till gosekaninen Bosse också såklart. Hon är så duktig




Häromdagen berättade jag att mina Ocky mössor var på väg ut på Blidö, och nu är dom på plats i den lilla skärgårdsbutiken vid färjan hos Catherine Hultgren. Titta va fint det blev. Catherine sålde en mössa redan på färjan över. Kul!!!!



Nu är all disk undanröjd och jag ser fram emot att Lets Dance snart börjar. Myskläderna ska på och jag ska krypa upp i soffan. Känns som man själv skulle behöva en sväng om för att bli av med all påskmat. Har faktiskt fuskat lite idag...... hi hi

Ja hoppas Anton är lika duktig som förra veckan..... ( Bild lånad från tv4.se )


Ha nu en fortsatt trevlig påsk, så hörs vi i morgon ( hoppas jag )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar