fredag 20 april 2012

Nu blir jag arg......

Jag vet att det inte hjälper att bli arg på vädret, inget man kan påverka. Inget dåligt väder bara dåliga kläder.....ja allt det där. Men nu är jag så trött på kyla, snö och isregn. Tur dock att Didriksons finns, både Justin och jag var klädda i deras kläder idag. Han i sitt superduper Bordmanställ och jag i min fina vita regnkappa. ( den piggade ju faktiskt upp lite )

Och såhär fint är dagens väder i bild.......


Nej nu får surmaja gå och lägga sig och glada Annika får komma fram. Snart dags att åka till Lidingö för några timmars jobb 12-18 idag. ( två av mina kollegor flyger till Indien för att titta på höstens produktion ) så därför blir det lite mer jobb den kommande veckan. Kul!!!!



Jag lämnar er med denna fantastiska bild och hoppas att den snart blir verklighet för oss alla!!!!


Kram!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar