onsdag 11 april 2012

Ändrade planer.......

God kväll,

I em när jag hämtade Justin på dagis mötte jag en råtta på vägen, fy vad jag tycker dom är äckliga. Helt plötsligt satt den bara där och jag trodde först att det var ett marsvin som rymt. Helt obesvärad tittade den på mig och gick sedan iväg med sin långa svans......fy fy fy. Tyvärr va den inte såhär söt med litet gossedjur......

Sen blev det hem och laga mat, gjorde egna fiskpinnar, grillade morötter och broccoli. En sås på gräddfil och rom. Till detta en sallad. Blev riktigt gott.


I morgon blev det lie ändrade planer på ett jobb, så då bestämde jag att Justin får vara hemma från dagis. Vi ska åka till stan ihop och mysa. Se om jag kan få tag på en klipptid till honom någonstans.
På em ska han åka till farmor/farfar för att var där till på lördag eftersom både Mattias och jag jobbar sent. Ser fram emot morgondagen och han tycker det är spännande att åka till stan, säger att vi ska åka in och dansa.......
Kvällsdoppet är tagit och snart är det välling och sängen som gäller för junioren.


Vi hörs i morgon hoppas jag, ha en riktigt skön kväll......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar