tisdag 3 april 2012

En tur på stan med levarens och lite shopping....

Ja nu är nya mössor levererade till Catherine Hultgren som är en av delägarna till mitt favofik Linnegatan No 16. Catherine är en driftig kvinna som inte bara driver café, hon är superduktig inredare och på sommarhalvåret har hon en skärgårdsbutik med café ute på Blidö. ( Ligger precis när man kommer in med båten ) Nu slår hon upp portarna till påsk, öppet 11-17 hela påskhelgen.
Jag är såklart extra glad att hon vill ha Ocky mössorna i sin butik, finns i alla fina färger.

Catherine lärde jag känna när Tanja Fylking ( till vänster ) hade tjejfest innan jul. En massa tjejer som inte kände varandra som strålade samman för en supertrevlig kväll. Nätverk......I LOVE!!!!
( Bilden har jag lånat från Catherines fb sida )


På vägen hem blev det en tur in på HM, behövde några nya t-shirt och justin ett par mjukis jeans.


Nej nu måste jag jobba på, snart dags för dagis igen......gud vad tiden springer iväg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar