lördag 21 april 2012

God kväll i stugan!!!!

Hej på er,

Hoppas dagen har varit toppen. Här i Stockholm har faktiskt vädret varit helt ok och man kan nästan ana att våren är på väg.
Ja det var ju alltså tandläkaren för oss i förmiddags sedan har jag jobbar på Aces mellan 11-16.

Mattias har varit sjuk hela dagen så inte blivit någon utgång för Justin. Men det är ju så skönt nu när det är ljusare på kvällarna för då är det lönt att gå ut efter kvällsmaten. Sagt och gjort vi gick ut 17.30 fixade lite i trädgården och sedan tog vi vagnen och rullade bort till Mc Donalds där Justin fick en glass och lekte en stund på deras lekpark.
Toppen tyckte han och jag blev också väldigt glad när jag betalat glassen och den unga tjejen i kassan sa att jag var fin i håret. Tänk vad lite som behövs, men vad mycket det betyder. Gick från Mc D med ett leende på läpparna.


Har ni förresten sett denna? såg den i tidningen idag, men ej testar. Rosé vin på burk. Dessutom är det en inbyggd kyleffekt i burken som gör att blomman på burken ändrar färg när den är kyld till rätt temperatur. Ja det är klart att jag måste prova hur den smakar framöver. Rosé är ju så gott, men kräver såklart lite sol och värme :)))))

Nu kära vänner hoppas jag att ni fåren fortsatt trevlig kväll.....
Kram så hoppas jag att vi hörs i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar