torsdag 5 april 2012

Dagen som gått.....

Vilken dag det har varit. Känner mig på riktigt bra humör!!!!!
Morgonens möte med Jabu´she var mycket intressant och spännande. Tyvärr kan jag inte berätta så mycket mer just nu.....
Efter det bar det av till Lidingö några timmar och sedan hämtade jag Justin på dagis.
Han var såklart påskkärring idag också. Hade köpt ett påsk ägg till honom på vägen hem och för att det inte skulle blir så mycket godis fyllde jag ut med en påsktupp....


Sen gjorde vi mat till pappa Mattias kom hem. Riktig påskmat á la Mexico ( Tacos )


Hittade ett gammalt kort på mig när jag är något år äldre än Justin, tror han är en riktig mix av Mattias och mig. Jag älskar det här kortet, får mig att tänka på min mormor. Det är tagit i hennes sommarstuga, och hon älska blommor och pyssla i trädgården. När jag var liten kallade jag henne för "blomma"

Nu ser vi fram emot i morgon när farmor/farfar kommer på besök. Vädret tänker vi strunta i och istället vara inne och ha trevligt.:))))))))

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk ( kör försiktigt om ni ska ut i trafiken )



1 kommentar:

  1. Vilken fin liten Påskgumma Justin är. Trevlig att få ett mysdjur i ägget, godis brukar det ju bli en hel del av i Påsk ändå. Önskar dig en trevlig och Glad Påsk!

    SvaraRadera