fredag 13 januari 2012

Var tog veckan vägen?????

Oj nu är det fredag igen, denna veckan tycker jag bara har rusat iväg.....
Fredagar ska ju vara min lediga dag, vilket det oftast inte blir men idag ser det rätt ljust ut. Bara några få jobb samtal jag behöver göra.
Nu är jag på väg in till stan och ska grillas av min PT en timme. ( blir tyvärr lite uppehåll några veckor sedan)
Fr.o.m. Nästa vecka drar mässorna igång. Formex med ACES och jag ska hjälpa min kompis Terese på Love Forever en sväng. Sen blir det Köpenhamn modevecka och efter det i Stockholm. Så det blir att träna hemma själv en del.

Efter träningen ska jag och handla och sen hämtar jag Justin lite tidigare idag. Ikväll kommer Mattias hem och vi har en fullbokad helg framför oss.

Va rädda om er så hörs vi lite senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar