onsdag 18 januari 2012

Jag tuffar vidare..........

God morgon,

Har faktiskt sovit helt ok. Men känner min fortfarande hängig. En dag i sängen hade säkert varit bäst men jag har en tid bokad hos frisören som jag väntat på länge och jag ska fixa mina naglar.

I morgon är det dags för några roliga dagar. Formexmässan i Alvsjö. En massa roliga inrednings saker och kläder.
Jag kommer jobba där med att sälja in nya kollektionen Selected By Aces, och i morgon vid två gör jag en avstickare till Love Forevers monter. Känner Terece som startar detta fantastiska klädmärke och vi brukar vara ett gäng tjejer som känner varande som ställer upp på en lite visning i hennes monter.
Det kommer bli kanon. Kul att träffa alla tjejerna.

Nej nu behöver detta risiga hår, och naglar få sig en omgång...... hörs sen. Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar