lördag 28 januari 2012

B Susan " to die for "

God kväll kära vänner,

Hoppas ni har haft en bra dag, jag hamnade som jag skrev tidigare ute på Lidingö och Aces en sväng för att täcka upp för en sjuk kollega. Klart man ställer upp, dom har ställt upp så mycket på mig när jag varit sjuk.

Nu ska ni få se lite fina tröjor som min fantastiska granne Susan stickar under märket B Susan.
Hon designar alla mönster själv och varje tröja är unik. Dom är verkligen "to die for"
Susan och jag har bott grannar i snart 7 år och hon är också en av mina bästa vänner, att hon dessutom kommer från min hemstad Borås gör ju inte saken sämre.
Vi har alltid jätte kul ihop och det är mycket skratt.

Här ska ni får njuta av några av hennes senast skapelser, visst är dom fina..........




Här är min favorit....




"Min inspiration får jag från allt och alla runt omkring mig. Jag vill att när man använder något från BSusan ska man känna att det är gjort av kärlek."
Givetvis är det fina Susan som är på bilderna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar