fredag 20 januari 2012

Ont i mammahjärtat!!!!!!

Idag fick Mattias samtal från dagis om att Justin halkat på isen på gården på dagis och slagit sig i ansiktet. En rejäl fläskläpp men som tur var ingenting i huvudet.
Vi bestämde att Mattias skulle hämta honom och ta honom till tandläkaren för säkerhets skull då det var ett rejält slag på munnen.
Tydligen så har den ena tanden blivit lite inslagen och är lite lös. Inte mycket man kan göra.
Men min lilla älskling har så ont och sa när jag kom hem att han slagit munnen och att det gjorde ont i tanden. Kändes så konstigt för jag kände inte igen honom, kändes som en annan person.


Min lilla älskling och jag.....


Förutom detta lilla drama så har dagen varit bra på Formex, dessa fina hittade jag på Nora Norway, I Love.....precis min stil. Kolla in deras fantastiska kollektion här.


 Lite inspiration från dagen........ tänk att slappa i denna mysiga soffa just nu, hade varit toppen. Den är enorm, kanske inte syns på kortet.....


Var också förbi Canada Goose Home och kollade, en massa fina saker.


Eller dessa fina lampskärmar från Rice.


I Aces monter hade vi besök av Nilla från fina Nillalie Enköping i Enköping såklart.
Nilla köpte en massa fina toppar från Selected By Aces så inom några veckor finns dom i hennes butik.


Ha nu en fortsatt trevlig kväll så ska jag gå och kolla till min lilla älskling som nu sover sött.!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar