tisdag 10 januari 2012

Tack för alla tips!!!!!


Vad gulliga ni är som hör av er med tips och erfarenheter ang. vårt sova problem på dagis.
När jag hämtade i em så hade han sovit 40 min så vi får se vad kvällen har att utvisa.......bättre än en timme i alla fall.
Men det är precis som många av er skriver, man måste väl stå på sig.....det viktigaste är ju att Justin mår bra och sover bra på nätterna. ( tycker jag i alla fall )
Jag lyckades fånga en glimt av solen idag mellan träden......ser ni den??????????

Idag jobbade jag hemma fram till lunch. Sedan bar det av till soptippen, vi hade hela källaren full med papper och kartonger sedan jul. Skönt att bli av med allt och nu ser det rent och snyggt ut igen.

Sen bar det av till Sickla köpkvarter en stund, hade några ärenden att uträtta och passade på att kika in på rean......men vet ni vad det är faktiskt inte så mycket kvar att hänga i julgranen. Nu är man ju istället sugen på vårkläder även om det känns lite avlägset.

Hittade däremot mitt nya MÅSTE!!!!! torrschampo. Vilken bra uppfinning. Inte hinner man ( inte jag i alla fall ) tvätta håret varje dag och jag tycker det funkar superbra. Denna hittade jag på Åhléns för 69 kr. Finns med flera olika dofter, just denna är neutral.


Jag gjorde däremot ett fynd på Hemtex, detta fina sett för endast 149 kr, fanns i flera olika färger och både randigt och rutigt. Justin tyckte det var fint och hoppade upp i sängen med en gång. Kanske kan han tänka sig att sova i egen säng nu.........


Ikväll går mina tankar till dom anhöriga till familjen som förolyckades i den hemska bilolyckan i går kväll i Vara/Skara trakten. Så tragiskt. En familj med 5 personer och alla var runt samma ålder som vår familj. Var rädda om er. <3 <3 <3 <3



1 kommentar:

  1. Mitt favorit torrschampo oxå fast jag brukar ha Tropical och köpa på Rusta. Endast 39:-. Syrran gillar Proffs Dry schampoo som hon bunkrade upp med dan innan julafton när hon tog en tur till Ullared... Mycket folk var det...
    Kram Malin

    SvaraRadera