onsdag 25 januari 2012

No. 16, Vapiano & Izabella Scorupco

God kväll i stugan...... hoppas ni har haft en bra dag.
Jag kan summera en lyckad dag men trevliga möten både privat och i jobbet.
inledda med lunch på trevliga Café No.16 på Linnégatan. Här blev det god lunch med bakad potatis och skagernröra på färska räkor, den var så god att jag helt enkelt glömde att ta ett kort innan jag slängde mig över tallriken.......


I sällskap hade jag min fina vän Kin, som trotts att hon bor bara runt hörnet från cafét aldrig hade varit där. Ledsen för den dåliga bilden ( inte Kin som är söt som vanligt ) men var en usel fotograf blev ju alldeles suddigt.....

 Sen blev det möte med trevliga Linda på Vapiano för att prata Facebook. Linda och jag jobbade under några år ihop på Undici och hon är verkligen både supertrevlig och duktig.

När jag tidigare jobbade mitt i stan gick vi ofta till Vapiano på lunch, så god mat. Nu blir det tyvärr inte lika ofta men kände nu när jag var där att det är dags för ett besök snart igen.
Det är även trevligt att sitta i deras lobby och ta en fika.


På vägen hem möttes jag av denna vackra bild i tunnelbanan. Top Model Sverige med Izabella Scorupco börjar på tisdag, ska försöka komma ihåg att se det. Har haft förmånen att träffa Izabella några gånger. Hon är ju fantastiskt vacker på bild fast faktiskt ännu vackrare i verkligheten, och trevlig.


Tjingeling, vi hörs i morgon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar