tisdag 17 januari 2012

Förkyld!!!!!!

Ja då är man riktigt förkyld IGEN!!!! Eller förresten jag har aldrig blivit riktigt frisk från den jag ådrog mig i julas. Nu har den blommat upp igen. Laddar som sagt med c vitamin etc.
Måste bara vara bra till torsdag. 4 dagar på Formex är inte kul om man är förkyld.
Förmiddagen inleddes dock med er mycket trevligt möte på Petré Event.
Nu blir det hem och jobba några timmar innan hämtning på dagis.
Många av er har hört av sig ang toppen jag hade på mig på bilden igår. Den kommer från Aces på Lidingö ( Torsviks Torg) finns i fler färger. Såhär ser den ut i rosa.

Ha en bra dag!!!!!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig,Annika!!!!

    Kram Eleonore

    SvaraRadera
  2. Vad heter märket på toppen? Har 25 mil till affären?

    Hälsningar
    Anita

    anita.61m@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Anita,

    Märket heter Selected by Aces, ring till butiken och kolla din närmaste återförsäljare av märket. tel nummer hittar du på www.acessverige.se

    Mvh

    Annika

    SvaraRadera
  4. Tack för hjälpen har haft sms kontakt med dem. Undrar vilken storlek du har på dig, det är väl den minsta? Det finns 2 storlekar. Snyggt med sjal till, det såg jag att du hade på en av bilderna.:-)Ha en underbar måndag!/ Anita

    SvaraRadera