måndag 16 januari 2012

Försenad 40 års kris....

God morgon, här kommer ett inlägg direkt från T-banan. Står inklämd i ett hörn.....det är så mycket folk.

står och funderar varför jag känt mig lite låg den sista tiden..... Ni vet när man funderar på om man gör rätt saker i livet? Är man en tillräckligt bra mamma etc....

Är det.....
- en försenad 40 års kris?
- att jag varit förkyld en månad och den inte vill ge med sig?
- att jag inte sett sol och värme på evighet?
- att det är så mörkt?

Ja några alternativ att fundera på. Jag hoppas det är förkylningen,......

Ok vänner nu tuffar jag vidare, en härlig arbetsdag väntar.

2 kommentarer:

  1. Många tankar som jag delar ... och jag är 40 =)
    Tror nog att när man är i vår ålder inser man lite mer att dagarna passerar och man har tron att det inte finns utrymme för att göra fel val ...
    Det är dock fel för vi befinner oss i den bästa åldern och det är nog just det som gör att jag får en liten kris... Älskar att vara här, både ung och äldre på en och samma gång ... =)
    Hoppas att det var förkylningen =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Annika,
    Vilken snygg blus du har på dig på fotot.
    Vart har du köpt den?

    SvaraRadera