söndag 8 januari 2012

Disney On Ice!!!!


Dagen började med att jag fick sovmorgon 15 min sedan tyckte Justin jag skulle vakna, men man får ju vara glad för det lilla eller hur.............
Mattias gjorde american pancaces till frukost, fruktansvärt gott och fruktansvärt onyttigt......men men.
Tog efter det en promenad med min fina granne Susan, det blir alltid måna goa skratt när vi ses och så även idag. Uppfriskande både med skratt och frisk luft.

Dagens stora var Disney On Ice i Globen med farmor. Justins ögon var som tefat när vi kom fram och han äntligen fick kliva in i bollen eller Krogen som han kallar den. Han trodde såklart att vi skulle kolla hockey men var lika glad när Musse och Mimmi kom in. Farmor hade fixat jätte bra biljetter på parkett rad 5 så vi såg hur bra som helst och hade gott om utrymme runt om. "Bra arr farmor"
Men vi höll på att missa en stor del av föreställningen då farmor sagt att det började kl 15, jag upptäckte sedan på nätet kl 14 att det började kl 14.30 så det blev lite panik.....men vi han precis lagom.

Här kommer lite bilder från föreställningen, duktiga åkare och fina kläder och alla barn jublade såklart.


Världens bästa farmor/svärmor och Justin



Bara att vara i Globen var en stor upplevelse.....


Musse och Mimmi, tyckte vi satt så nära, ändå blev dom så små på bild????




Mot slutet kom Musse väldigt nära och Justin passade på att gå fram och vinka.


Tusen tack farmor för en trevlig eftermiddag, nu är vi hemma och trötta. Blir en tidig kväll. I morgon är det dagis igen och en massa möten. Må så gott kära läsare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar