tisdag 24 januari 2012

Lite godbitar från REAN!!!!

Hej på er,

Hoppas dagen varit bra. Ja i morgon är det lön igen och jag vill tipsa om lite godbitar som finns kvar på REAN på Aces. Finns givetvis en massa mer men detta är några av mina favoriter.

Denna fina pälsväst kommer från Skinnville förr 1495 kr Nu 747 kr 50% rabatt
finns i vitt och grått.


Selected By Aces, tunn fin blus som kommer funka hela sommaren 70% rabatt
Förr 1495 kr Nu 448 kr finns även i blått se nästa bild



Denna söta med fina detaljer, förr 1695 kr nu 70% rabatt och 508 kr


Vera Velour gör fantastiska klänningar, förr 1295, nu 647 kr 50% rabatt


Mina favoriter från Ilse Jacobsen mocca med pälskant 50% förr 2799 kr nu 1400 kr


Ring gärna till butiken om du vill koll om just din storlek finns kvar. 08-765 13 20 eller besök oss på Stockholmsvägen 18, Torsvikstorg, Lidingö.
Varmt välkomna

Ha nu en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon.
Då tänker jag göra ett besök på Café no 16 på Linnégatan 16 för där finns det.......
På tisdagar har man minisemlor för 20 kr. Men jag hoppas man kan få en semla i morgon också,
ser SÅÅÅ goda ut.


Bilden tillhör Café No 16!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar