lördag 21 januari 2012

Lördagsmys

God kväll kära läsare,

Ännu en dag på Formex är avklarade och idag har det faktiskt varit en rätt tung dag. Min förkylning har nu utökats med en fruktansvärd hosta. Men men det har trots allt varit en trevlig dag.
Många nya kunder inne i Aces monter, och sen han jag med ytterligare en visning för Love Forever då det var sjukfall även där.
Idag, dessutom med två av mina bästa vänner, Ankie Bagger och Kin Hermansson.




Ankie Bagger var brun och fin efter en månad Thailand.

 Här är vi hela gänget......


Min fina vän Kin och jag, om två veckor åker vi på jobb till Köpenhamn ihop. Så kul!!!!



En av alla roliga saker på mässan är alla människor man träffar. Här en gammal go vän från Borås Ingela Levström


Lite inspiration från dagen. Så fina skåp tycker jag ....


Här en massa härliga saker och färger som får mig att tänka på vår och sommar.


Min snälla chef på Aces tyckte faktiskt att jag skulle vara hemma i morgon och kurera min förkylning och hosta. Och vet ni vad.....det ska jag faktiskt göra även om jag inte brukar vilja ställa in jobb, men nu känner jag verkligen efter en månads förkylning att jag MÅSTE bli frisk.


Stor kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar