måndag 16 januari 2012

Skönt att man inte är ensam.......

Tack alla fina för era kommentarer idag, skönt ibland att känna att man inte är ensam om att känna sig vilsen. Jag det är nog en kombination av alla saker jag skrev i morse. Ibland känns det bara som man har för mycket runt omkring sig och livet bara rusar på ( till vilken nytta undrar man då när man känner som jag just nu )
Ja förkylningen har ju inte precis blivit bättre idag så jag har varit och laddat på apoteket med diverse mediciner.




Sen lite gran för själen.....som ni kanske kommer ihåg så var jag ju ute och letade väska förra veckan och kom hem med en för att sedan inse att den inte var i skinn som jag trodde. Så nu ska den tillbaka i veckan. Men så idag tittade jag in på frontrowliving och blev genast lite gladare.
Köpte en väska från dom förra året. Denna superfina lilla partyväskan.




Men när jag nu tittade på deras sida blev jag lite sugen på någon av dessa som är lite större.........
För det är ju en lite större vardagsväska jag är ute efter nu.



Snygga eller hur!!!!! bilderna kommer från Frontrowlivings sida.

Vet ni vad.... i morgon hoppas jag att jag har en bättre dag, lästa faktiskt i tidningen att idag är en riktig deppdag, värsta deppdagen på hela året enl experterna. Inte konstigt att jag känt som jag gjort.

Stor kram till er alla!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar