söndag 1 januari 2012

Året kommer börja med ett porträtt!!!!!!!!

Hej hopp,
Granen är borta!!!!!!

Ja har man småbarn bryr dom sig ju inte om att det står nyårsdagen i almanackan och att mamma och pappa är lite trötta. Tur man tog det varsamt med champagnen igår. Mattias drack dessutom ingenting då han fortfarande känner sig trött och sliten efter sin kollaps tidigare i veckan.
Jag klev upp med Justin kl 9, rätt ok ändå, så fick Mattias vila vidare. Morgonen bjöd ju på kallt och klart väder ute så vi klädde på oss vi 11 och mötte upp vår fina granne och nära vän Susan eller Sannen som Justin kallar henna. Det blev en promenad till lekparken och innan vi hade kommit hem hade det blivit plusgrader och regn..........typiskt.

Så resten av dagen har vi spenderat inne och jag har städat bort julen sånär som på adventsljusstakarna, dom får vara kvar ett tag till. Lika kul som det är att ta fram allt lika skönt tycker jag det är när man får plocka bort det. Det blir så ljust och fint och det känns som om våren är på väg........

Ja i morgon är det dagis för Justin igen efter 2 1/2 vecka, verkar faktiskt som om han längtar efter sina kompisar. Blir kul för honom att återse alla efter en lång tid hemma.

Vi börjar jobba som vanligt igen, oj vad julen och nyår gick fort. Men nästa år blir det bättre!!!! Skottår vilket betyder att julen infaller mån-ons. Men det är ju ett helt år till dess och mycket ska hända. Tur man inte vet vad bara............

Tisdagen den 3 Januari kommer Gustav Sundin och Nathan Sowa måla porträtt i direktsändning i TV4 Nyhetsmorgon.


På tisdag ska jag faktiskt få mitt porträtt målat av en bekant som heter Gustav Sundin. En otroligt duktig konstnär, så duktig att han först på morgonen ska vara med i Nyhetsmorgon och måla programledarna i direktsändning och sedan kommer han till mig. SÅÅÅÅÅ spännande!!!!!!! har aldrig fått det gjort tidigare. Ja ni får se hur det blir på tisdag.

Som sagt en spännande start på det nya året, vi hörs i morgon.
Kram <3


2 kommentarer:

  1. Kul Annika, jag läste på min mail från vännen Gustav... ska bli spännande! Du blir säkert fantastisk ´Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Toppen Annika, jag kollar! Fick själv mail i dag från vännen Gustav...
    Lycka till! Kram Helén

    SvaraRadera