fredag 13 januari 2012

Otursdag......


God kväll kära läsare,

Hoppas ni alla har börjat fira lite helg nu, och att inte fredagen den 13:e har varit en otursdag.
Själv är jag inte så skrockfull så dagen har flutit på precis som vanligt.
Avverkade ett härligt träningspass i förmiddag och nu har jag faktiskt inte träningsverk direkt när jag går därifrån, men får säkert i morgon allra helst i armarna som fick sig en rejäl omgång.

Efter träningen blev det en snabbsväng på stan. Ville ha en ny väska. Nu har jag en som är som en stor påse och ni försåt vad jag menar :) och allt ligger alltid längst ner och jag blir galen.......

Dom här kändes lite små............



Det här va lite för stort........



Den överst röda var fin men då är jag lite feg när det gäller färgen.......



Till slut blev det den här som dessutom var på rea.
Nougatbrun och i lagom storlek av märket Rue Princesse Paris köpt på Åhlens.




Sen bar det av till mataffären, när jag kom dit var det 10 kr kampanj på en massa varor. Alla dessa kostade 10/st. Bra va!!!!!



Efter det blev det upphämtning av den här gulleplutten. Alla barnen älskar när dom blir målade i ansiktet. Nu väntar vi på att pappa Mattias ska komma hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar