torsdag 19 januari 2012

Annika Ljungberg, Johanna Toftby och lilla jag....

Formex är igång.......Jobb i Aces monter och en avstickare till Fina Terece och hennes fantastiska Love Forever. Kul visning med Annika Ljungerg, Johanna Toftby och Sara Tjulander.
Alltid lika kul att jobba med dessa tjejer, snygga trevliga och superproffsiga. Terece kollektion var som vanligt superfin.


Fina Johanna Toftby


Tanja Fylking var konferencier, här med trevliga Anne-Charlotte Körberg.


Här är fantastiska Terece som är grundare av Love Forever.


Den här fina jackan kände Tanja att hon behövde i sin garderob.....


Såhär såg en av min uppsättningar ut, bara älskar denna jackan....SÅ SNYGG!!!


Lyxigt att får hår och make fixar

Annika Ljungberg får en sista touch


Mumsigt värre..........


Såhär fint har vi det i Aces monter.....där jag kommer tillbringa dom kommande dagarna

Tog en sväng om inne på mässa för att hitta lite inspiration. Hade jag haft plats hade jag gärna haft detta bord hemma....


Och björkar inne, tycker det är SÅ fint............



Eller något här!!!!!!!!!


Detta är också fint....finns så många fina stilar, svårt att välja


Nu slänger jag in handduken efter en lång dag, förkylningen sitter fortfarande i och jag är inte precis kry. Nya tag i morgon. Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar