söndag 4 december 2011

Tre små rätter............

 

Dagen har verkligen gått i matlagningens tecken. Efter att vi hämtat Jusitn åkte han och jag och veckohandlade. Det tycker han är kul!!!!

När vi kom hem började jag med kvällens middag som blev den gamla beprövade rätten kassler med ananas, gratinerad med ost. Till detta blev det kokt potatis och dijonsenapssås.

När jag ändå hade ugnen igång och köttfärs kvar från när jag gjorde köttfärslimpa i morse, passade jag på att rulla ett gäng köttbullar. Blev till 2 middagar. HÄRLIGT!!!!!!!
Känns som en bra start på veckan, tycker det är skönt att veta vad man ska servera.


Nu brinner brasan och jag har tänt en massa ljus. Dags att pumpa upp pilatesbollen för i morgon blir det ett träningspass hemma.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar