lördag 10 december 2011

Innedag med julpyssel

God eftermiddag!!!!

Ja med småbarn blir det ju inte alltid som man tänkt sig. Justin hade fortfarande feber när vi vaknade så idag blev en innedag.
 Men sedan började vi plocka fram julgranen och då blir man ju genast lite piggare...............
 Mattias och Justin plockade fram vår praktiska gran och Justin testade stjärnan med en gång.......


Men den blev ju bäst när den fick sitta på toppen!!!!

 Här är vår lilla pepparkaks stad.......

 På eftermiddagen åkte Ella och jag för att köpa lite nytt pynt till granen. Min nya favorit är Blomsterlandet som har SÅÅÅÅ fina saker. ( tycker i alla fall jag )

 Kommer ni ihåg bockarna som jag har från just Blomsterlandet. Här är en massa andra saker i samma serie. Fin fina......



Den här är min favorit.

Såhär blev granen till slut. Nu ska Ella och jag baka supergod kola. Ni ska få se bilder sedan och givetvis recept....... Julskivan är laddad. Nu kör vi...........


Min tävling med fina produkter från Jabu´she håller på till den 13 dec så passa på här om ni inte redan tävlat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar