fredag 16 december 2011

Lyckad träning!!!!!

Nu börjar det bli RIKTIGT kul att trana. Jag kan säga att det var många år sedan jag kände så. Det är verkligen värt att ha en bra PT, man får se det som en investering i sitt välbefinnande.
Det bästa med Magdalena är att det alltid är något nytt varje gång, det gillar jag för då tappar man inte sugen. Jag kämpar vidare, nästa v är det juluppehåll så då vill det till att träna lite mer själv.



Var sedan min eftermiddag hemma med Justin. Nu tycker jag att han börjar piggna på sig.
Ringde till dagis och sa att vi kommer på måndag om inget händer över helgen.
Fick då höra att det går KRÄKSJUKA.......finns det något värre......hur ska man göra nu då?????chansa på att gå mån, tis , ons nästa veckan ( sedan är han ledig ) tänkt om vi blir sjuka till jul!!!!!!!!!!!!

Vi gjorde faktiskt en lite utflykt på em till sportbytarna. hade en gäng gamla skridskor efter Elias som inte kommer till någon nytta. Bättre att någon annan kan få nytta av dom till billig peng.
Sportbytarna är ett toppenställe, här finns allt som har med sport att göra. Ridkläder, hjälmar, skor, skridskor, skydd, hjälmar. Skidor, snowboards och pjäxor. Barn växer ju så fort så är perfekt om man kan hitta något som varar en säsong ibland bara en halv. Hittade dom här fina skridskorna till Justin, precis som nya bara 190 kr vilket FYND!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar