söndag 11 december 2011

Åt pipsvängen med baket......

God morgon/förmiddag....

Ha vilket skämt min bakning blev igår. Jag utlovade ju god kola och recept på det. Med det gick helt åt fanders. Jag tror det gick fel när jag skulle värma det hela, skulle vara 123 g men min termometer gick bara till 100 g.
Jag tänkte hur svårt kan det va,??? bara att värma ytterligare en stund.... Men icke, dom har fortfarande inte stelnat.!!!!!!

Nu är jag ute på julklapps inköp och har investerar i en termometer till mig själv, så i em gör jag nytt försök, och utlovar bilder hur det än går....

Nu avnjuter jag en kaffe på Waynes, alla klappar är klara så när som på en,. Var ute i butikerna precis när dom öppnade, så nu när det börjar bli hysteriskt kan jag åka hem.....

Kolla in snygga diskborstarna från Lagerhsus

Hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar