måndag 5 december 2011

Oj va sent det blir.......

Tiden den bara rinner iväg och jag hinner inte allt jag vill. Gör att jag hela tiden känner en stress inombords. Varför ska det vara så svårt att få ihop vardagen. Ibland önskar jag att jag vore en bläckfisk och kunde vara på två ställen samtidigt. Ja det är säkert flera av er som känner igen sig i det......

Ett glatt samtal blev det i alla fall när vi kom från dagis. Ni kommer kanske ihåg att Justin var på casting för ett fotojobb för Åhléns i onsdags. Och idag ringde dom och sa att han fått jobbet, så kul!!!!
Så nu sak vi dit och fota på fredag, blir spännande.




Skulle ha tag på en ny matta på IKEA så for dit på en blixtvisit med min fina granne Jennie.
Vi var där kvart i 7 och hemma igen kl 8, det gick så fort att jag bara han ta ett kort på alla som stod i kön. Blev dom sedvanliga ljusen, nytt lakan och örngott och en matta men inte den jag tänkt. Men den här blev riktigt bra ändå. Har haft en vit innan och det går ju bara inte med småbarn.....





Nu återstår bara att blåsa håret och sedan bums i säng.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar