lördag 17 december 2011

Jag ser det snöar..... & lite julklappstips!!!!!



 Åh vilken mysig dag Justin och jag har haft såhär långt ( pappa Mattias jobbar )

Vi började med att åka tillbaka till Sportbytarna och köpa skridskorna jag lade undan igår. Fick smuggla ner dom i en påse så att han inte skulle se. Får bli en julklapp nu när det är så nära.

Sedan åkte vi hem till Maggan och Berra för fika, dom är som mina extra föräldrar här i Stockholm. Maggan träffade jag 1996 då vi arbetade mot tobak ihop under flera år. Vi har hållit kontakten sedan dess och hennes man Berra är lika trevlig. Så mysigt att se dom även om det inte blir så ofta som jag önskar.


För att sedan fördriva tiden lite åkte vi förbi Sickla köpkvarter och gick in i leksaksaffären. Skönt att vi bara skulle titta för det var låååååååååååång kö.


Ett lite julklappstips är t-hirts., college eller mössor från mitt barnmärke Ocky. Man får väl passa på att göra lite reklam eller hur?????? Dom finns på Guapos på Lidingö, Barnbolaget i Vällingby City och Skattkammaren i Borås samt på nätbutiken Brightbuy för er som inte bor i närheten av någon av butikerna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar