fredag 2 december 2011

Ett talande solarium!!!!!

Slank förbi byns solarium i em.
Ska gå en visning nästa vecka och kan bara inte komma som albyl.....
Men det är banne mig inget enkelt att sola nu för tiden. Det var så hitech att jag knappt fick igång det och när jag äntligen gjorde det så började solariet snacka.......ha ha vilket skratt anfall jag fick. En massa instruktioner och önskade mig välkommen. Sen avslutades det hela i i riktig flygvärdinne anda och man tackade för att jag solat hos just dom........
Såhär fint var det.......


Gissa om jag blev glad när jag fick dessa bilder idag från Alex på BARNBOLAGET i Vällingby City
Nu är alltså OCKY kläderna på plats och det är bara att titta in om ni har vägarna förbi, kanske något passande till julklapp.

 

Nu är vi alla på plats i soffan för lite fredagsmys, Idol, lite godis, ett glas vin och en flaska välling.
KAN DET BLI BÄTTRE.



Tack för idag och ha nu RIKTIGT mysigt och tänd en massa ljus!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar