onsdag 28 december 2011

Intervju!!!!

God kväll!

Justin sover gott i soffan, Mattias är på 40 års fest och jag njuter av lugn och ro i soffan. Sneglar på reprisen av Berg flyttar in ( Parnevik ) vilket huuuuus eller slott kanske man ska säga han har. Undra vad man skulle göra med all den platsen????? ja ja vad är en bal på slottet!!!!!!!!

Som ni kanske kommer ihåg så gjorde jag en fotografering till en intervju jag gjorde för en tidning i Borås. Det kändes avlägset då att den skulle komma ut nyårsveckan men eftersom tiden går så fort så är den redan här, sid 8-9. Lite kul för tidningen ges ut av min första arbetsgivare City Sparköp i Borås där jag jobbade under min skoltid på kvällar, helger och lov.

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon igen. Min sista arbetsdag för det här året........SKÖÖÖÖNT ( även om jag älskar alla mina jobb )

1 kommentar: