tisdag 6 december 2011

Brev från Mozambique

 
En ny dag snart till ända.......
Förutom visning har jag på förmiddagen varit på möte med Nordic Social Media. Vi träffade Eva som har eventbolaget Dollyevent och pratade Facebook.
Eva är supertrevlig och van att ha många bollar i luften. Har jobbat med henne i våras och kan varmt rekommendera henne och ni funderar på något evenemang.

www.dollyevent.se

Efter middagen på kvällen Fick jag Ella att träna med mig hemma, även Justin ville såklart vara med.
Kul att göra det ihop, vi gör om det igen på torsdag har vi bestämt.



Idag fick jag även ett brev från mitt fadderbarn Cecilia som bor i Mozambique. Alltid skönt att få brev från henna via Plan och höra att allt är ok. Hon går i skolan och har varit frisk sedan jag hörde av henne sist. Nu ska jag beställa en julklapp via Plan och skicka.
Här är Cecilia med sin mormor.
Snart är det natti natti......SÅÅÅÅÅ trött.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar