måndag 12 december 2011

Liten ynklig sjukling

Justin har varit rätt ynklig hela dagen, över 39 graders feber och som ett litet plåster på mig. Vi har tittat på film och myst i soffan och han har sovit några gånger.

Idag kom Molo overallen som jag budade hem på Tradera, blev så nöjd. Den var precis lika fin som den jag hade ( fast den är för liten ). Nu hoppas jag att jag får min såld på Tradera.

Fick ett mail idag ang. AXSO barnvagnsskidor att skidorna nu finns inne. Såg deras produkt förra året med då fanns den inte tillgänglig. Ja alla ni föräldrar som dragit vagn de två senast vintrarna antar jag har slitit lika mycket som jag. Skidor på framhjulen verkar ju toppen, har faktiskt sett någon på dagis som har liknande.
Kolla in deras hemsida och gillar man dom på FB få man fri frakt under dec. Verkar toppen tycker jag!!!!! och passar de flesta vagnarna.

Bild från Axso hemsida.

Efter en dag i pyjamas har jag nu tvättat håret och färgat ögonbrynen!!!!!!
I morgon blir det jobb för min del och Mattias får vara hemma.
Ha en skön kväll.
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar