söndag 23 oktober 2011

Veckohandla & storkok!


Ja då var det söndag igen och bonusbarnens tur att komma. Detta innebär lite omställning för oss alla, att gå från tre munnar till 5, varav 4 som äter som vuxna. Aktiviteter varje kväll och mycket åkande fram och tillbaka samt läxor.

För att dessa veckor sak fungera för oss med jobb etc krävs att vi veckohandlar och planerar vad som ska ätas ordentligt,
Justin och jag åkte till affären och det blev 4 stora kassar med allt inför veckan, sedan hem och jag var faktiskt duktig och gjorde både lasagne till i kväll och köttfärssås till den dag senare i veckan. Känns skönt att vara förberedd, det är min melodi..........


Nu är det bara att njuta av helgens sista lediga timmar, Kram på er!


1 kommentar:

  1. Hej Annika, vad kul att du bloggar! Det visst jag inte men nu har jag hittat hit.
    Hoppas vi ses snart!!
    kraam Johanna Toftby

    SvaraRadera