torsdag 6 oktober 2011

Jag behöver hjälp!!!!!!!!

Jag behöver verkligen HJÄLP!!!!!!!!!
Tänker varje vår och höst att jag måste komma igång och träna, men lyckas aldrig.
Förr ( för ca 15 år sedan ) tränade jag en hel del, men jag har liksom kommit av mig.

Såg de här före och efter bilderna på Erika Johansson i tidningen för ett tag sedan.
Så vill jag också se ut. Nu har jag kanske inte samma förutsättningar och grundfysik som henne men man skulle kanske kunna rätt nära :)
Men hur ska jag komma igång, någon som har några bra förslag????

2 kommentarer:

  1. Annika...Jag finns ju här..Gå in på vår sida kamawellness.se Klart jag hjälper dig om du behöver. Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Boka upp David (D-flex) han kan säker ge dig en Fröken Sverige rabatt :)

    Säg till om du vill han hans nr

    kram
    Monica Kämpe

    SvaraRadera