torsdag 27 oktober 2011

Beslutet är taget!!!!!!!!!


Nu är det bokat och klart ingen återvändo.......kl 10.00 den 25 nov börjar jag träna med PT en dag i veckan och ska få ett pass jag kan köra hemma, borde faktiskt fungera med mitt schema och familjen. Ska blir riktigt spännande och se om det går och få någon fason på kroppen efter år utan träning och barnafödande......

Nu ser jag fram emot morgondagen. Först jobb på Aces. Sen supertrevlig återträff med alla tjejerna som var med i Fr. Sverige tävlingen 1996, tänk att det var 15 år sedan. Ska blir så kul att träffas, vi blir 12 av 28 tjejer som ses. Sist vi träffades alla var när det var 10 års jubileum.

Såhär såg det ut när det begav sig.....för 15 år sedan.


Rapport och bilden från i morgon blir det på lördag, i morgon kommer jag nog inte hinna blogga helt enkelt. Må nu så gott. Kram

1 kommentar:

  1. Gud så roligt! Times flyes away, sjukt att det är 15 år sedan...
    kram
    Monica

    SvaraRadera