torsdag 13 oktober 2011

Nätverka!

Jag älskar att nätverka och att kunna förmedla affärskontakter mellan alla mina kontakter som jag skapat genom åren. Idag har jag varit på ett mycket trevligt möte där jag kan få användning av mitt nätverk. En spännande produkt som ligger i tiden och ett härligt gäng. Ja vi får se vad det blir.

I morgon blir det i alla fall ett konferenciers jobb för mobilföretaget 3. Ska prata mode och det blir lite överraskningar för tjejerna som kommer.
Det hela äger faktiskt rum på min gamla arbetsplats Undici. Sen ska hela gänget vidare till Ladies Night på Globen.
Det kommer blir en toppen kväll.

Nej nu måste jag gråta en skvätt, tittar på En andra chans på SVT, vilka öden men ändå så mycket glädje. Jag är lika blödig när det gäller glädje som sorg. Men det betyder kanske att man har ett gott hjärta :)
Kram till er alla så hörs vi i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar