onsdag 5 oktober 2011

Roligare saker för pengarna :)

Ja mycket kan jag men meka med bilar är inte precis min sak . Bilar är för mig som datorer dom ska helt enkelt bara fungera.

Men min käre far har nu sagt till mig på skarpe att jag måste vårda bilen lite bättre.
Jag påpekade för honom idag att det låter lite konstigt bak i bilen, vips som den bilälskare som han är så var han ute och kollade. Efter en stund blev jag utkallad och fick snällt lägga mig på asfalten och kolla upp under bilen.

Avgasröret.......helt rostigt!!!!!!
Usch fy och allt det där.
Det finns ju så mycket roligare att lägga pengarna på. Och jag som skulle besiktiga bilen på måndag. Nu blir det istället att försöka boka en tid för lite bilvård........Så glamorös har den här dagen varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar