fredag 14 oktober 2011

Långa ögonfransar.

 För ett tag sedan fick jag en RevitaLash Advance av min frisör.
Tydligen skulle den få ögonfransarna att växa. Jag är alltid lite skeptisk till sådana saker men bestämde mig ändå för att prova.
Idag tog Malou efter Tio på TV4 upp detta. Och det är faktiskt så att det fungerar, det tar ett tag men sedan börjar fransarna växa och bli fylliga. Såhär såg bilderna ut på tv, och mina fransar har faktiskt blivit lika fina. Det tar några veckor innan de börjar växa så misströsta inte om ni provar.




Med i programmet var också fina Jill Johnsson. Jag lyssnar kanske inte frekvent på hennes musik men tycker hon är en fantastisk sångerska och framförallt en mycket trevlig person. Har haft förmånen att träffa henne några gånger och hon är ju dessutom gift med en Borås kille. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar