tisdag 18 oktober 2011

Försov oss.......

Har knappt ställt klockan sedan Justin föddes, han har alltid vaknat så tidigt. Men nu verkar det vara dags att börja med det. 7.30 vaknade jag till och kollade klockan och flög upp. Jag brukar gå upp vid 6.45 för att få tid med allt som ska göras på morgonen. Få i Justin mat, krångla med kläder, busa ja allt det där. Och så ska man ju bli klar själv och äta frukost, jag kan verkligen inte gå utanför dörren utan frukost då blir jag på superdåligt humör. Kaffe fick jag dock skippa idag. Nu ska vi slänga på oss alla ytterkläder och rusa till dagis. 

1 kommentar:

  1. Vi vaknade oxå försent idag med fyrtio minuter. Victor börjar 8.20 och vi vaknade typ vid 9. Dessutom hade jag bokat tvättstugan till klockan 7 på morgonen. Men det fixade sej. Han kom iväg till skolan och jag hann tvätta. Tur man inte ska jobba idag.

    SvaraRadera