måndag 3 oktober 2011

Ledig från dagis.


Hej svejs, i går han jag helt enkelt inte med någon blogg, var full fart med aktiviteter etc men nu är jag här igen.......
I dag har jag haft en mysdag med justin. En dag ledigt från dagis är alltid mysigt när tillfälle ges.
Min tanke var såklart att vi skulle kunna sova ut lite, men alla ni som har småbarn vet ju att det aldrig blir så när man vill. Med andra ord upp och hoppa kl 6.30, mamma nu vill jag inte sova mer!!!
Förmiddagen erbjöd regn ute så då var vi bara inne och myste. Vid lunch åkte vi på en lite utflykt till en sportaffär, det bästa Justin vet. Han provade allt!!! hockeyklubbor, handskar, hjälmar, skydd etc.
Vi köpte en klubba och lyckan var stor. Sedan blev det matbutiken för att sedan skynda oss hem och prova nya klubban.
På eftermiddagen blev det en timmas vila ihop, alltid så mysigt att få sova bredvid dom små liven.

I morgon blir det dagis igen och jag ska iväg på en modevisning på Operaterassen, för Internationella Kvinnoklubben.
Ha en mysig kväll hörs i morgon igen

1 kommentar:

  1. Hej, vad roligt. Dig ska jag följa. vad söt han är Justin. Min Justin är oxå söt. Lite mer skägg bara.

    ha en fin dag

    Marita
    www.californication.se

    SvaraRadera