söndag 9 oktober 2011

Vänskap!

Idag bestämde jag mig för att strunta i alla måsten hemma. Tvätta, städa, plocka, plocka, plocka. Gud va trött jag är på det. ( tur att jag gjorde det igår kväll istället )
Nej idag skulle jag bara göra roliga saker för mig och för Justin såklart.
Jag har en fin vän som heter Anna som jag tidigare jobbade ihop med men som jag tyvärr inte hinner träffa så mycket av nuförtiden pga alla måste som både hon och jag har :)
Anna fyllde dessutom år i veckan så det var ytterligare en anledning till ett besök.
Det blev fika mys, prat, lunch och barnen lekte bra ihop. Nästan 4 timmar var jag där och då hinner man ju faktiskt med en hel del.
Dessutom gick deras varmvattenberedare sönder mitt i lunchen så vi fick agera rörmokare.
Säg vad två händiga tjejer inte klarar av.
Kvällen blev lugn hemma då Justin syskon kom för att var hos oss en vecka. Innebär alltid lite omställning innan vi är inne i veckans schema.
Nu är det bara att ladda för måndag och ny vecka. Må så gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar