torsdag 20 oktober 2011

Fick skämmas!

Ja den här veckan har det minst sagt varit mycket. Jobb, massa möten, hämta, lämna, vilken dag var det vem som skulle hämta. Ja det har minst sagt varit förvirrat.
Och i dag hände det att vi till slut missade en sak......Jag sålde en gunghäst på Blocket igår kväll och idag skulle den hämtas. ( jag älskar blocket och tradera. Så mycket saker som inte är något slitna som gott kan komma till användning igen. Jag både köper & säljer där ).
Mattias skulle vara hemma, men fastnade i ett möte och missade totalt att försöka ringa mig. Vilket i och för sig inte hade varit till någon nytta då jag var på jobb och inte kunde ha telefonen på.
Nu fick jag skämmas inför dom som stod utanför en bra stund och knackade på utan av vi var hemma. Ha en härlig kväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar