tisdag 18 oktober 2011

Hunnit med en massa och halva dagen kvar!

Oj vad jag hunnit med mycket idag, först hann jag försova mig men lyckades ändå komma till dagis i tid.
In till stan, frukost med bästa Kin som dag till ära tagit sin "Ocky" mössa på sig.
Vet inte vad det är med oss när vi ska fota, får alltid hysteriska skratt anfall.
Att det ska vara så svårt att få till en kort själv. Men härligt med lite glada skratt på morgonkvisten.


 

Sen sprang jag iväg till Nespresso och köpte kaffe påfyllning. Vilken affärsidé : Maskinen är ju relativt billig, sedan sitter man fast med att köpa svindyra kaffe pluppar. Men gott är det. :)
Sedan blev det ett nytt rosa lack för att stödja bröstcancer fonden.



Efter det ett trevligt möte på Anglais, får se vart det kan leda..........
Sen hem för att hinna jobba lite innan hämtning på dagis, kanske hinner man köra en maskin tvätt också, såg igår att det håller på att svämma över i tvättstugan ( av tvätt )
Men hann in en sväng på Lagerhaus på vägen till T-banan, hittade dessa fina som jag gärna skulle vilja ha. Men det får bli en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar